Moving time  2 klukkustundir 56 mínútur

2,8
5,6

Skoðað 368sinnum, niðurhalað 12 sinni

nálægt Beaufays, Wallonia (Belgique)

Park 'n hike @ parking rond point Beaufays
Gps: Place de Bouxhe, Beaufays.
Deze wandeling heb ik uitgetekend op wikiloc en ligt in het hinterland van het Luikse stadje Chaudfontaine. We beginnen de wandeling vanuit het centrum van Beaufays naar met een ongewilde wildwandeling richting de prachtige kerk anex abdij van Beaufays en moesten daarvoor even over een gemakkelijk prikkeldraad obstakeltje en een even gemakkelijk omheininkje om onze wandeling verder te kunnen zitten maar het loonde echt de moeite. Van daaruit ging het verder richting een ongelooflijk mooi bos dat heftig glooit in een fantastisch panorama landschap. Veel klim en afdaal werk: ongeveer 350 meter Up and Down doorheen de hele wandeling, wat het hele gebeuren erg sportief en uitdagend maakte. Een aanrader.
"Moeilijk" geklasseerd door wildwandeling door stukje privé, en door mijn kaduuke benen van 60 jaar jong.
Chaudfontaine

• mynd af juanajoven

juanajoven 18.2.2019

I have followed this trail  staðfest  View more

Nice hike, though we ran into by the owners of the private property and were asked to leave. Getting in was easy as the barbed wire was on the ground, but getting out was harder as the barbed wire was at 1m high and required some climbing skills.

Especially up on the hills there were some nice views.

• mynd af Trikke Van Roey

Trikke Van Roey 18.2.2019

Excuses for the private part, ;ut you were warned in advance... In Dutch 😇. After drawung the walk on a digi map, you discover reality while walking. And what does one do? One continues.