Niðurhal

• Auðvelt að fylgja

• Landslag

Rakning í Beinni

Deildu staðsetningu þinni með vinum og ástvinum meðan á hreyfingu stendur.

Sækja Wikiloc Premium Uppfæra til að fjarlægja auglýsingar
Rakning í Beinni Rakning í Beinni
Deila

Skoðað 40sinnum, niðurhalað 1 sinni

nálægt Albanyà, Catalunya (España)

Deixem els cotxes pasat el poble d'Albanyà en una petita reconada que hi ha tot just pasat el pont vell , aquí ja enfilem per un camí en direcció a la casa de la Parada per l'àntic camí del carter, després agafem la pista que ens porta cap el collet de la cirera i des de aquí cap a la ermita de Sant Miquel de Sa cirera, Petita ermita d´'una sola nau del segle IX que fou restaurada de manera singular i amb força polèmica l'època (finals segle XX) ja que el que serien els vitrallls son ampolles de colors (algunes de licors ) i allà a on hi haurien d'estar les campanes s'hi troben dues llantes de rodes.
Un cop feta la visita pertinent tornem a baixar fins el collet de la Cirera i iniciem el descens per una pista que ens portarà fins el lloc a on hem deixat els nostres vehicles.
Temps efectiu 3 hores.
Varða

La Parada

1 athugasemd

• Mynd af jcostasala

jcostasala 25. jan. 2022

Ég hef fylgt þessari leið  staðfest  Skoða meira

S ha de segui el GPS o WhatsApp, no hi ha pràcticament cap senyalització