Niðurhal

15. mars 2021

mars 2021

Skoðað 7sinnum, niðurhalað 0 sinni

nálægt Torre-Tallada, Valencia (España)

En aquest racó de la província de València trobem uns paisatges muntanyencs molt més solitaris que en altres serres molt més populars i que sovint es troben massificades, especialment els caps de setmana.

A més a més hi ha considerables masses forestals i alguns racons on encara es conserven reductes de vegetació molt interessant, com poden ser les savines que trobem al recorregut que ens ocupa.

Per altra banda les zones cremades fa algun temps, que abunden per la zona, les pedreres o els parcs eòlics, com el que en la meua opinió alleja el paisatge que avui recorreguem, tampoc ajuden a animar a més senderistes a arrimar-se per aquest racó, ja quasi a tocar de la província de Terol.

Tot i això, la proximitat a la Capital, la tranquil·litat que ofereix no trobar molta gent a la muntanya i l'atractiu d'alguns pobles de la zona, com potser Andilla, són una bona alternativa per a fugir de les aglomeracions que en alguns moments podem trobar a altres llocs.