Vicsemal

1,3
2,6

Skoðað 91sinnum, niðurhalað 3 sinni

nálægt Ares del Maestre, Valencia (España)

(VAL) Ruta fàcil de fer i de seguir, amb vistes que valen molt la pena. La ruta amb aigua ha de guanyar molt, en definitiva, és un racó molt bonic per a visitar.

La ruta és molt fàcil de seguir, ja que, sols hi ha que seguir les marques del SL-CV 45 (marques blanques i verdes). La ruta comença a la part sud del poble, on trobarem una paleta que ens indicarà dues direccions, cap a l'esquerra el molí de la roca i cap a la dreta el molí del sol.
Nosaltres vam agafar la direcció del molí del sol, ja que, es va considerar que la pujada posterior és més suau, i així va ser.

Per tant, seguint aquesta direcció, es baixa amb una pendent constant cap a la vall. Aquest tram de ruta, no té pèrdua possible, ja que no hi ha desviaments i les maques es veuen clarament. Al finalitzar aquest sender de baixada, ens trobarem amb una pista forestal asfaltada, on hi ha una segona paleta de direccions.

En aquesta paleta, continuarem direcció al molí del sol, el qual es troba poca estona després d'estar caminant per la pista forestal. Una volta es passa aquest molí es continua per una pista forestal sense asfaltar cap al molí del bassot.

Deixant el molí del bassot a la nostra esquena, vorem un sender marcat que segueix pujant. Haurem de seguir aquest sender per arribar al molí de dalt, el qual deixarem enrere i continuarem pujant pel sender que ens farà passar primer pel molí del planet, després pel molí de la roca i ja, després de pujar unes escales, arribarem a la paleta que ens indica la direcció cap al salt de la roca.

Després de visitar el salt de la roca continuem pujant el sender amb direcció Ares del maestrat, on arribarem sense problema i acabarem aquesta ràpida i sencilla ruta.

---------------------------------------------------

(CAS) Ruta fácil de hacer y de seguir, con vistas que valen mucho la pena. La ruta con agua debe ganar mucho, en definitiva, es un rincón muy bonito para visitar.

La ruta es muy fácil de seguir, ya que, sólo hay que seguir las marcas del SL-CV 45 (marcas blancas y verdes). La ruta comienza en la parte sur del pueblo, donde encontraremos una paleta que nos indicará dos direcciones, hacia la izquierda el molino de la roca y hacia la derecha el molino del sol.
Nosotros tomamos la dirección del molino del sol, ya que se consideró que la subida posterior es más suave, y así fue.

Por lo tanto, siguiendo esta dirección, se baja con una pendiente constante hacia el valle. Este tramo de ruta, no tiene pérdida posible, ya que no hay desvíos y las marcas se ven claramente. Al finalizar este sendero de bajada, nos encontraremos con una pista forestal asfaltada, donde hay una segunda paleta de direcciones.

En esta paleta, continuaremos dirección al molino del suelo, el cual se encuentra poco después de estar caminando por la pista forestal. Una vez se pasa este molino, se sigue por una pista forestal sin asfaltar hacia el molino del bassot.

Dejando el molino del bassot a nuestra espalda, veremos un sendero marcado que sigue subiendo. Tendremos que seguir este sendero para llegar al molino de arriba, el cual dejaremos atrás y continuaremos subiendo por el sendero que nos hará pasar primero por el molino del planet, después por el molino de la roca y ya, tras subir unas escaleras, llegaremos a la paleta que nos indica la dirección hacia el salto de la roca.

Después de visitar el salto de la roca continuamos subiendo el sendero con dirección Ares del Maestrat, donde llegaremos sin problema y acabaremos esta rápida y sencilla ruta.

Canvi de senda a carretera

Cartell inici ruta

Molí del sòl

Molinet del bassot

Molí de dalt

Molí del planet

Salt del molí de la roca