3,0

2 comments

• mynd af Metin Kaplan

Metin Kaplan 18.9.2017

Mesire alanından hemen güneye doğru bölgeye adını veren peş peşe iki dik kaya yükseliyor. Bunlardan arkada yer alan biraz daha yüksek. İkinci kayaya kuzey yamacından tırmandık. Mesire alanında telefon çekmezken zorlu tırmanışın ufak bir hediyesi olarak kayanın tepesinde telefon çekiyor. Burada ufak bir atıştırmadan sonra tekrar mesire alanına doğuya doğru dereyi takip ederek ilerledik. Dere ile beraber güneye doğru ilerleyip rotanın güneybatısında görülebilen açıklıktan doğuya doğru saptık. Bu açıklık düzlük gibi görülse de ciddi bir rakım artışı var. Güneş de arkadan vurunca sık molalarla çok efor sarf ederek gözetleme kulesine giden yola ulaştık. Bu civarda buz gibi soğuk ve lezzetli suyu olan bir çeşme var.
    Kule tüm bölgeye hakim. Dört tarafı da açıklık ve göz alabildiğine her yönde güzel manzaralar sunuyor. Biz Eylül ayında gittiğimizde kulede kimseler yoktu. Burada biraz dinlendikten kuzeybatı istikametinde yolu takip ederek mesire alanına vardık.
    Bizim için güzel bir keşif rotası oldu. Buradaki gibi dere boyunca doğuya doğru gitmeden, mesire alanından güneybatısında yer alan ve haritada da net görülen patika izlenirse daha kısa ve kolay bir parkur olabilir.

• mynd af thetiger84

thetiger84 29.3.2018

Tırmanış esnasında karşınıza böğürtlen çıkabilir biz tırmandıkça yedik. Rotayı takip ederseniz de 1700 rakımlarda çeşmeyi görürsünüz.