• mynd af Baixant des de Falgars cap a Hostalets d'en Bas

0,8
1,6

Skoðað 14sinnum, niðurhalað 0 sinni

nálægt els Hostalets d'en Bas, Catalunya (España)

Falgars, un lloc molt tranquil i amb paisatges de fotografia, sobretot mirant avall cap a Hostalets. A Falgars hi ha 4 cases i una esglèsia romànica, i d'allà surten molts altres camins.

La ruta gravada només és la baixada des de Falgars a Hostalets d'en Bas, tot i que hem pujat des d'Hostalets caminant també.

Es tracta d'una baixada, primer per una pista asfaltada, i de seguida agafem el sender de marca GROGA per anar fent via cap avall. Pendents força pronunciats en alguns trams, entre roques, fulles, arrels i terra. Sempre per sota dels arbres, amb verd per arreu, i molt tranquil.

Hem anat xino-xano, ja que ens hem adaptat al ritme del petit, de només 3 anys.

Arribant a Hostalets, acaba el sender i ens trobem uns gorgs molt refrescants. Després continuem per carrers a través de masies i prats amb cavalls i vaques, fins al centre d'Hostalets.

NOTA: durant els descansos, no hem fet pausa de la gravació.