Qfelip

2,8
5,6

Skoðað 40sinnum, niðurhalað 2 sinni

nálægt Montjoi, Catalunya (España)

Sortim des de la Cala Pelosa,baixem a la sorra i seguim el camí marcat cap a la Torre de Norfeu.. passem per la Garita de la Pelosa, el camí puja suau fins a trobar uns graons de troncs, on comença a pujar fort fins a la Torre..gaudim de la Torre amb vistes impresionants,continuem el camí fresat que ens porta fins al Mirador de la Punta del Cap de Norfeu...una vegada arribem al mirador esmorzem tot contemplant la meravella de paisatge que tenim al davant nostre... continuem el camí cap a l'esquerra, que ens portarà fins a la Barraca dels Palauencs, seguim el camí a l'esquerra fins a trobar una cruïlla de dos camins. ..agafem el camí de la dreta que passa per la Cova de les Ermites ( impressionant )i arriba a la pista principal al Coll del Canadell...seguim la pista a la dreta i la deixem per agafar el primer trencant que trobem a l'esquerra.. el camí comença a pujar, passem pel Castell de la Guardiola i la barraca de pedra seca en molt bon estat,sortim a la pista cap a l'esquerra...ens enfilem seguin la pista que puja fort la seguim fins arribar on hi ha dues grans fites a l'esquerra, seguim aquestes fites i d'altres que trobem més endavant que ens porten de baixada fins al Collet de la Torre Morisca, .. deixem per un altre dia pujar a la Torre Morisca i continuem baixant fins arribar a Cala Montjoi .. agafem la pista a l’esquerra en direcció a la Pelosa ..a uns 500 m deixem la pista per agafar un corriol a la dreta marcat amb senyals grogues (itinerannia ) que ens portarà a l’inici !!
Una ruta preciosa que hem gaudit els dos (Josep Ubach i jo mateix )

Inici de la ruta

Cala Calitjàs

Fi de ruta

• josepubachcaritg2017 14.1.2020

Una ruta molt bonica de fe, paisatges extraordinaris i amb bona compañia.

• mynd af Qfelip

Qfelip 14.1.2020

Gràcies Josepubachcarig2017 pel teu comentari !