KrlesN

1,9
3,7

Skoðað 8271sinnum, niðurhalað 192 sinni

nálægt Calella, Catalunya (España)

Calella - Les Torretes pel Torrent del Raig - Tennis - Roca Grossa.
Ruta fàcil que combina camins per torrents i muntanya, vistes i caminada a prop de la platja.
L'nici de la caminada està situat a la Riera. Podeu arribar-hi fàcilment cdes de l'estació RENFE seguint a la inversa el recorregut del final pel Passeig Manuel Puivert.
La part més perdedora és arribar a l'entrada del Torrent del Raig, situada al darrera de l'IES Bisbe Sivilla.
Des de la sortida cal agafar a l'esquerra l'Av. del Turisme, a la primera girar a la dreta (C. del Mar) per atravessar la N-II pel pas subterrani.
Seguiu fins al Carrer Joan Maragall (1a a l'esquerra) i torneu a girar la 1a a la dreta (Carrer Vallderoure). Al final del carrer hi ha l'entrada al Torrent del Raig, a l'esquerra.
A partir d'aquest punt podeu seguir el tracking.
Hi ha diversos punts amb visió panoràmica, especialment des de les Torretes, on hi ha un mirador.
A la tornadsa baixem cap a la Roca Grossa, des d'on es pot baixar a les platges.
La tornada segueix paral.lelament la N-II amb els miradors a la zona de Les roques, i el Passeig de Mar de Calella.

Gatnamót

A la dreta. camí a la Roca Grossa.

Verslun

Club de Tennis

Rústir

Les Torretes.

Gatnamót

Continuar cap al Far, en direcció al mar.

Mynd

El Far

El Far. Els caps de setmana es pot visitar el Centre d'Interpretació.
Strönd

Roca Grossa - Roca de la Cabra. Platges de Les Roques.

Botngata

camí a les Torretes

camí a les Torretes. Continuar recte, no seguir aquesta part del tràcking (buscava un camí).

Varða

Camí. del Tennis

Gatnamót

Anar a la dreta. A l'esquerra camí cap al Far.

Dreta cap a les Torretes, recte directs a la Roca Grossa.

Riera amunt, tornada al principi (200 m), recte continua Passeig Manuel Puigvert fins a l'estació RENFE.

• mynd af quimot1

quimot1 28.4.2014

Sortideta corteta ideal per fer un dia d'estiu abans de fer platge.