Niðurhal

• Auðvelt að fylgja

• Landslag

Búðu til leiðalistar

Flokkaðu leiðirnar sem þér líkar við í lista og deildu þeim með vinum þínum.

Sækja Wikiloc Premium Uppfæra til að fjarlægja auglýsingar
Búðu til leiðalistar Búðu til leiðalistar
Deila

Skoðað 2074sinnum, niðurhalað 42 sinni

nálægt Arsèguel, Catalunya (España)

S’inicia seguint la pista forestal que va del santuari de la Mare de Déu cap al coll de Boscalt, en direcció nord. Abans d’arribar al coll, a la banda esquerra hi ha l’inici del trencall del camí. El sender descendeix suaument per la costa fins entrar al bosc i després serpenteja entre els pins tot anant a passar a migdia del cortal de la Vidella. Poc més enllà travessa el torrent de la mare de Déu –la tradició popular diu que la imatge de Maria que es venerava a santuari de Boscalt va ser trobada en aquest torrent per un bou dins un boix proper a la font de l'Abriguet–. El camí segueix un tram llarg pel bosc fins arribar al coll de Monjot, a partir del qual inicia el descens en direcció a la Molina de Lletó, primer entre pins i, poc després de deixar el terme municipal de Cava, per una costa damunt els camps de la Molina.

Skoða meira external

Torrent de Santa Maria

1 athugasemd

• quirch 20. ágú. 2020

Ég hef fylgt þessari leið  staðfest  Skoða meira

No hem arribat a la Molina, hi havia arbres caiguts per tot el camí després del prat per sota Boscalt. Fins al coll (3r waypoint) hi havia uns 70-90 arbres caiguts per sobre el camí.