Niðurhal

Tekið upp

júní 2020

Leiðsögn úti í náttúrunni

Fylgdu milljónum útisvistarleiða í snjallsímanum. Jafnvel án nettengingar!

Sækja Wikiloc Premium Uppfæra til að fjarlægja auglýsingar
Leiðsögn úti í náttúrunni Leiðsögn úti í náttúrunni
Vertu fyrst/ur til að klappa
Deila

Skoðað 215sinnum, niðurhalað 0 sinni

nálægt Martorelles, Catalunya (España)

Ruta feta amb el grup #CaminantsCanyeros de #Martorelles , pujant al turó del Galceran intentant fer corriols i camins per igual.

Crònica:

Sembla que els nostres canyeros es van animant, segona caminada post confinament. Novament es junt un bon grup de canyeros/a, ens acompanyaven a l'aventura: Josep, Pere, Pere, Toni, Tomàs, Roser, Guillem i Jordi Aquest cop el destí escollit tornava a estar a l'entorn de la Serralada Litoral. La ruta de la caminada portaria als nostres canyeros fins al cim delTuró del Galceran, un autèntic mirador a la mar i amb unes vistes magnífiques de la ciutat de Barcelona. A les 17:30h es posava en marxa l'expedició entre rialles i xerrades, després de pujar per les vinyes de Martorelles, es van desviar una mica de camí per travessar un corriol obert recentment que els va portar fins al viver del Castell de Sant Foix. Continuant camí van passar al costat de l'antiga casa de Can Girona i van ascendir fins a la Bassa, seguint el camí van arribar a la Font de la Mercè. Arribats a aquest punt no podien seguir per la pista, ja que com autèntics canyeros havien de anar per corriol. Després de travessar un bonic corriol van arribar de nou a la pista, a la fi de la pista novament tocava entrar en els bonics corriols de la serralada. Les abundants pluges dels darrers dies i el fet que a causa de el confinament hagi hagut menys movimentfeia que el bosc estigues espectacular. Després d'una dura pujada on els nostres aventurers/a suar la cansalada, van arribar a la pista que porta directament al Turó del Galceran. A l'arribar al cim es van trobar amb una gran quantitat de gent passejant, després de fer el aturada per recuperar forces i les fotos al Vertex geodèsic es van posar de nou en marxa. Tocava baixar però no anava a ser per la pista, ràpidament es van desviar cap al corriol que puja a al Puig de la Creu. El primer tram de descens de l'corriol era bastant complicat degut per l'ondulació de el camí i el sòl que relliscava, un cop superat aquest tram la resta de corriol era magnífic per caminar. Només sortir d'aquell corriol van enllaçar amb el corriol de la ruta de les fonts, es van desviar a veure la Bassasa i van reprendre camí. Un llarg descens porto als nostres canyeros/a fins a la Font Sunyera, des d'alla només quedava travessar Santa Maria de Martorelles i tornar fins al lloc d'inici. Una bona sortida on els nostres canyeros/a demostrar les ganes que tenen de viure aventures aquest any.