Niðurhal

24. maí 2021

maí 2021

Skoðað 21sinnum, niðurhalað 0 sinni

nálægt Pujal, Catalunya (España)

Prenc la pista que va a les Pales de Peiró, que tallo a mida que puc. Passo per les Bordes d'Enviny. Vaig a cercar una pista que s'enlaira a nordoest, que deixo més amunt, travessant un parell de rierols i pujant directament a nord sense camí. Segueixo sense camí encarant Cabristà. Passo pel Cap de Cabristà i segueixo fàcil i amb menys pendent fins el Tuc de la Cometa.
En general grans vistes a les muntanyes de la Vall Fosca i a les de l'Alt Pirineu. Avui massa núvols. Segueixo carena ampla i fàcil a nord fins Lo Tossal o Cap de la Muntanya de Seurí. Desfaig una mica a sud i baixo sense camí pel Barranc del Portell. Flanquejo a la dreta fins el Pla de Cabanes.Planejo pels Planells de Cabristà. Passo una tanca de bestiar i baixo per un barranquet paral.lel al de Cabristà, fins enllaçar amb la pista de pujada. Passo les Bordes d'Enviny i vaig a buscar l'ermita de Sant Roc. Per camí senyalitzat en groc, torno a Pujalt.
He posat Moderat per la distància i el desnivell. Cap dificultat tècnica.