Carsali

1,9
3,9

Skoðað 318sinnum, niðurhalað 18 sinni

nálægt Castellcir, Catalunya (España)

Castellcir

L'inici de la ruta és al final d'un culdesac al carrer dels Avets de l'urbanització La Penyora de Castellcir, allà podreu deixar el cotxe, ja que el carrer es fa ample per permetre el gir dels vehicles. Just al final del carrer, entre de la tanca de la casa i la de fusta del carrer surt un corriol que segueix endavant per el vessant de la muntanya, una mica més endavant derivarà una mica a la dreta i començarà a perdre alçada, desnivell que s'accentuarà un cop agafem un revolt en el corriol.

Una ruta molt bonica i divertida .
Travessem la riera i pujem per un bosc amb molta varietat d,arbres ens trobem al castell de la Popa i les ruines de la Capella al costat.
Les vistes avui no han sigut bones hi havia molta boira.
Després baixem per la Saliva Negre una fageda molt bonica amb una font, i acabem la ruta pasant per el costat d,un pou de glaç i ja tornem a sortir a la riera i pujem cap al cotxe.

El camí és una mica complicat de seguir ja que estan fent neteja del bosc, i han fet varies carreteres noves i els corriols estan una mica tapats!!!