Niðurhal

29. janúar 2020

janúar 2020

Skoðað 940sinnum, niðurhalað 57 sinni

nálægt Castellar del Vallès, Catalunya (España)

Itinerari circular, on passem per diverses fonts, que en época de recents pluges, ragen amb força abundància.
Iniciem l'itinerari a Castellar del Vall'es, i en el col.legi del Casal agafem el camí que passa per la font del Cosidor i arriba a la masia de Can Padró. Voltem per la masia i seguim direcció a Sentmenat, fins que arribats a una cruïlla on hi ha unes torres d'alta tensió, girem a l'esquerra cap a la masia de Can Montllor. Just abans de la masia hi ha una font mig perduda, però avui si que rajaba. Just a la masia, prenem la pista a l'esquerra que puja direcció al Puig de la Creu, hi ha un indicador que posa font de les Fagines. Anem seguint la pista fins que a mà dreta hi ha un corriol força transitat que en poc tros ens porta a la font de la Fagina, i a pocs metres a la font del llorer, i baixem unes escales fins al salt d'aigua, que en dies de recents pluges raja força abundant. Refem el corriol fins a trobar la pista que abans hem deixat, i ara la segui de pujada, fins que trobem el camí que ve del torrent del Mal. Seguim a l'esquerra i anem a buscar el corriol, que ens durá cap a la font del Gurri. El camí puja amb desició fins el Puig de la Creu. Fem la volta de rigor al conjunt i agafem la pista direcció Nord cap a l'alzina balladora, i anem seguin la pista direcció a Castellar del Vall'es, tot passant per la font del Gos.
No podem pas dir que haguem passat sed, ja que les diverses fonts, totes rajaven abundantment.