Niðurhal

Tekið upp

október 2022

Rakning í Beinni

Deildu staðsetningu þinni með vinum og ástvinum meðan á hreyfingu stendur.

Sækja Wikiloc Premium Uppfæra til að fjarlægja auglýsingar
Rakning í Beinni Rakning í Beinni
Deila

Skoðað 33sinnum, niðurhalað 2 sinni

nálægt Beniatjar, Valencia (España)

🟠🔄Circular Benicadell+Cova Blanca+Nevera+Carbonera (📍Beniatjar) [IBP 81 HKG]

AVÍS IMPORTANT
AVISO IMPORTANTE || IMPORTANT ANNOUNCEMENT

▪️[VAL] EXEMPCIÓ DE RESPONSABILITAT:
Les rutes ací descrites són opinions i experiències de l'autor.
Esta informació mai no es podrà considerar suficient per realitzar alguna de les rutes o activitats que es descriuen.
Per a la pràctica d'esports d'aventura, senderisme, alpinisme, ect... Calen unes condicions físiques adequades a més de tenir uns coneixements tècnics i material adequat, així com conèixer el medi, les característiques de cada lloc i consultar les prediccions meteorològiques .
En cas contrari, si no tenim prou coneixements per realitzar amb garantia aquestes activitats, hem de contractar els serveis d'algun professional o bé realitzar algun curs de formació dels que imparteixen els clubs i federacions.
L'autor no es fa responsable de les conseqüències que puguin derivar-se de la manca en tot o en part de l'anterior així com del mal ús de la informació que apareix ací.

▪️[ES]EXENCIÓN DE RESPONSABILIDAD:
Las rutas aquí descritas son opiniones y experiencias del autor.
Esta información nunca podrá considerarse suficiente para realizar alguna de las rutas o actividades que se describen.
Para la práctica de deportes de aventura, senderismo, alpinismo, etc... Se necesita unas condiciones físicas adecuadas además de tener unos conocimientos técnicos y material adecuado, así como conocer el medio, las características de cada lugar y consultar las predicciones meteorológicas.
En caso contrario, de no tener conocimientos suficientes para realizar con garantía estás actividades, debemos contratar los servicios de algún profesional o bien realizar algún curso de formación de los que imparten los clubes y federaciones.
El autor no se hace responsable de las consecuencias que puedan derivarse de la falta en todo o en parte del anterior, así como del mal uso de la información que aquí aparece.

▪️[EN]DISCLAIMER:
The routes described here are the opinions and experiences of the author.
This information can never be considered sufficient to carry out any of the routes or activities described.
To practice adventure sports, hiking, mountaineering, etc... You need adequate physical conditions in addition to having technical knowledge and adequate material, as well as knowing the environment, the characteristics of each place and consulting weather forecasts. .
Otherwise, if we do not have sufficient knowledge to carry out these activities with a guarantee, we must hire the services of a professional or take a training course offered by clubs and federations.
The author is not responsible for the consequences that may arise from the lack of all or part of the above, as well as the misuse of the information that appears here.

1 athugasemd

• Mynd af SerraNostra

SerraNostra 9. okt. 2022

Publicació de Rutes i Racons en 🍊Valencià a @serra.nostra (📷Instagram)

PD: Repositori de Rutes per Nivells i Categories.