cescgo

2,2
4,4

Skoðað 432sinnum, niðurhalað 33 sinni

nálægt Pradell de la Teixeta, Catalunya (España)

Ruta entre els límits del Priorat i el Baix Camp, a on realitzarem la volta a la Serra de Pradell. A destacar:

-El GR-7 a l'inici, amb el pessebre a la roca i el curiós tram a la meitat de l'antiga carretera
-Les vistes de les cingleres que és realitzen desde la carrerada de l'Argentera
-L'Enderrocada, amb una panoràmica i entorn d'alta muntanya
-El camí vorejant un portell entre l'Enderrocada i el Morral Blanc
-La vista del parc eòlic de Trucafort i cingleres desde el Morral Blanc
-El camí sobre la cinglera de la Serra de Pradell, amb la vista del Montsant a l'esquerra
-La enorme amplitud del Teix gran, quasi al final de la excursió

Nota: Els grauet a l'Enderrocada i al Teix gran, tenen un fort pendent de pujada i baixada respectivament i força pedregosos

• mynd af kVA

kVA 9.12.2018

Moltes gràcies cescgo per compartir aquesta ruta! Encara que ha bufat vent, la sortida ens ha agradat molt!

Poc recomanable per fer-la amb canalla petita i/o gent gran per la dificultat en algun tram de pujada i baixada. Un grup de 8 persones adultes, i parant per fer fotos i gaudir del paisatge, hem trigat 2:25 hores en moviment (2:35 l'original) i 3:20 hores en total.

• mynd af Andrew.hawkes@patronproperty.com

Andrew.hawkes@patronproperty.com 29.12.2018

I have followed this trail  staðfest  View more

una ruta molt maja. sense dificultat per seguir amb el wikiloc en el móvil. tal cómo dit, no apta per nens, gent gran i mascotes.