Moving time  3 klukkustundir 38 mínútur

3,0
6,1

Skoðað 18sinnum, niðurhalað 1 sinni

nálægt Coniston, England (United Kingdom)

Caminada circular des del poble de Coniston. No és difícil ni tècnic però és força exigent pels pendents i el terreny rocallós. Si cal, agafar-s’ho amb calma. És una caminada que fan moltes famílies amb nens.
Sortida des del poble en direcció a Miner’s Bridge, travessem el pont i agafem el sender que puja amunt, paralel al rierol. A mitja pujada veurem The Bell a l’esquerra, i després passarem per les ruines d’una mina de coure, lloc ideal per fer una paradeta. Continuem pujant i veurem un bonic llac a mà dreta, Low Water. Queda l’últim tram de pujada amb precioses vistes fins arribar a la carena, on s’ha de grimpar una mica. A dalt hi ha vistes impressionants de les muntanyes del voltant de 360graus.
De tornada, baixar per la carena i agafar el sender de l’esquerra que baixa fins el coll de 2 muntanyes. Ens desviem a l’esquerra pel camí que baixa al llac Goat’s Water (si continuéssim recte, aniríem a Dow Crag). Seguir el camí que voreja el llac fins a trobar un camí més ample que va a parar al parking de Walna Scar Road. Seguir la carretera fins arribar al poble. Si es vol evitar l’últim tram de carretera, un cop s’arriba al parking, agafar el camí de l’esquerra que porta a The Bell i des d’allà es desfà el camí fins al pont del principi/poble.

The Bell

Seguir recte, tot i q el camí de la dreta tb porta al nateix camí

mynd

Instal.lacions abandonades de la mina de coure. Ideal x reposar i arraserar-se del vent

Vistes abans de l’últim tram

mynd

Agafar el camí ample de l’esquerr