Moving time  2 klukkustundir 41 mínútur

3,9
7,8

Skoðað 62sinnum, niðurhalað 1 sinni

nálægt Queixàs, Catalunya (España)

Iniciem el recorregut a Pedrinyà, agafem la pista en direcció nord que la deixem deseguida, per un corriol molt poc definit que en pocs metres ens porta als camps de Pedrinyà, els seguin fins anar a trobar la carretera N-260 que la seguim en direcció Figueres uns 200 metres.

Deixem la carretera N-260 i agafem la pista, camí de Crespià a Maià de Montcal, aquesta pista en direcció sud ens porta fins a Crespià.

Trenquem a la dreta, amb direcció ponent, seguin els cartells de les Ermites, deixarem a l'esquerra per anar fins el llit del Fluvià per veure al tunel que varen fer per desviar el riu per fer la presa de Matís, anar i tornar.

Seguin els indicadors de les Ermites arribem a l'enrunada ermita de Sant Bertomeu de Portell i posteriorment a ermita de Sant Miquel de la Roca, anar i tornar.

Seguim la pista fins a la resclosa de Serinyà i tornar, fins el Pla de les Arenes que agafem una pista, en direcció nord, fins al cotxe.

Caminada bonica, bones vistes al passar per pistes enlairades i obertes.

He classificat la sortida com a fàcil, ja que practicament és per pistes amples i bones. Només hi ha un tros a prop de l'ermita de Sant Miquel de la Roca que presenta alguna dificultat, si no es vol fer no hi ha cap problema, ja que és d'anada i tornada.

Hi han agut alguns rebots del GPS que han fet que el desnivell s'ha incrementat en 250 metres i el recorregut en 2.000 metres.

Erem en Josep, en Ramón i Jo.

Inici i Final (Pedrinyà)

Sant Bertomeu de Portell

Sant Miquel de la Roca

Resclosa de Serinyà

Trencar en direcció nord (Pla de les Arenes)

mynd

Pedrinyà (Sant Just i Sant Pastor)