2,6
5,1

Skoðað 809sinnum, niðurhalað 46 sinni

nálægt Pollença, Islas Baleares (España)

(13.03.2015) Dos indrets amb unes panoràmiques espectaculars, amb la part negativa del dia, camins públics tancats. Algunes ressenyes històriques ens indiquen: "el primer camí de Pollença a Lluc que està documentat és de 1340. El traçat més antic que es coneix s’agafava vora l’església del Roser Vell, per Can Alordes i travessant la Serra de la Coma pel coll d’en Patró, seguia per Can Guilló, Can Serra i son Marc".

• mynd af Kaesar-moderatum

Kaesar-moderatum 9.1.2020

I have followed this trail  staðfest  View more

Una gran ruta amic LLorencs! He trescat per allà avui, seguint esteu track , perfectament grabat i per els millors llocs posibles per seguirlo . Molt bona feina, moltes graçis amic! H gaudint de sa ruta amb total seguretat i hem disfrutat molt

• mynd af Llorenç Soler Sastre

Llorenç Soler Sastre 9.1.2020

Mol bé!!
    Quina casualitat, hi volia anar demà, per fer una “drecera”. La previsió del temps ens ha fet canviar