Niðurhal

10. febrúar 2013

febrúar 2013

Skoðað 2860sinnum, niðurhalað 86 sinni

nálægt Castellar del Vallès, Catalunya (España)

Caminada per a visitar el castell de Claresquí (Castellar del Vallès) i l'ermita de Sant Esteve.

Podem deixar el cotxe a una esplanada que hi ha al costat de la carretera prop de Can Riera, a la carretera de Terrassa a Castellar del Vallès.

Durant el trajecte passem pel costat del castell, d'una cabana de pedra, de l'ermita de Sant Esteve i la font de Sant Antoni. Acabem passant per una riera al fons d'uns impressionants barrancs, i al tornar a la cruïlla ens allarguem a visitar un form de calç.

Rústir

Aparcament

• mynd af zcamiexple

zcamiexple 5. mar. 2017

És una ruta bastant fàcil, i maca de fer. Tot i això hi ha trams que estan una mica desgastats o fets malbé. També cal dir que no vaig començar pel camí de carretera. Vaig agafar el caminoi del costat del camí de Can Barba (abans de passar el pont) i vaig fer tot el camí de terra, sense haver d'agafar el cotxe