-4 m
3,2
6,3

Skoðað 106sinnum, niðurhalað 3 sinni

nálægt l'Estartit, Catalunya (España)

Vaig descobrir aquest itinerari gràcies a l'usuari de Wikiloc "montagut", que deu ser un bon senglar dit absolutament des del respecte. Jo vaig intentar ajuntar dos itineraris seus en un de sol i...gairebé ho aconsegueixo, em van faltar uns pocs centenars de metres cap al final. Sigui com sigui, és una ruta agosarada, fatigosa, amb un constant puja baixa de cales i on t'has de saber orientar molt bé (GPS gairebé necessari, trobo) atès que sovint segueixes camins no marcats i molt senglaners. A destacar que la ruta es ben farcida de matolls i bardisses tan típicament de les nostres contrades que t'obliga a estar molt atent tota l'estona.
L'itinerari: l'activitat l'he posat dins la categoria de senderisme, però podria ser perfectament alpinisme en algunes ocasions. En tot cas, és un senderisme d'aventura, de descoberta i fatigós, però tanmateix amb uns paisatges espectaculars. Moltes gràcies "montagut" per mostrar aquestes rutes!!!!!!

Barraca amagad

L' Espolsador

50 m altura

La Foradada

Les Bateries ( el que queden d'elles)