-10 m
3,3
6,5

Skoðað 60sinnum, niðurhalað 2 sinni

nálægt l'Estartit, Catalunya (España)

Espectacular ruta pels penya-segats i les cales de la costa que uneix l'Estartit i l' Escala ( Cala Montgó). Després d'haver-la fet per trams ens vam decidir de fer-la integral, tot i la duresa gens menyspreable del camí, del puja-baixa constant que suposa passar per totes les cales que hi ha i la bona orientació que s'ha d tenir per resseguir les passes en indrets per on només deuen passar senglars i d'altres animals com nosaltres. La recompensa: una vista privilegiada de la nostra Mediterrània, de cales o entrades de mar inabastables si no véns amb barca i l' absoluta solitud de la ruta. En tot cas, la ruta crec que es adequada per gent muntanyenca de mena que coneix la duresa d'acumular metres positius i negatius com si d'una muntanya rusa es tractara. A més, en cas de voler abandonar només caldria pujar en sentit oest per trobar el GR92 de camí ample. Tot un privilegi i una sort poder haver fet aquesta ruta tan agosarada amb en Miquel i l' Isma.

Ruta:
Salt d' Euga-Cap de la Barra-La Calella- Punta de las Salines-Golfet del Falaguer-Cap d' Oltrera-Punta de la Sardina-Cala Pedrosa-La Foradada-Cap Castell-Cala Ferriol-Les Papanases-Punta de les Tres Coves-Punta de Miladones-Punta del Còrrec Llarg-Punta Ventosa-Punta del Milà-Cala Montgó