Niðurhal

Tekið upp

október 2022

Leiðsögn úti í náttúrunni

Fylgdu milljónum útisvistarleiða í snjallsímanum. Jafnvel án nettengingar!

Sækja Wikiloc Premium Uppfæra til að fjarlægja auglýsingar
Leiðsögn úti í náttúrunni Leiðsögn úti í náttúrunni
Vertu fyrst/ur til að klappa
Deila

Skoðað 82sinnum, niðurhalað 13 sinni

nálægt Miànigues, Catalunya (España)

La Marxa Popular de Porqueres s’inicia a la zona esportiva de Miànigues
direcció la Bòbila de Camós. Després de creuar el nucli del municipi de Camós els
participants agafaran el camí de l’església de Sant Vicenç fins arribar al punt més alt del
recorregut, el Mirador de Can Ramió. A partir d’aquest punt, sempre en desnivell
decreixent, es baixarà fins a la Font de Garrabà, per encarar el retorn al municipi de
Porqueres a través del veïnat de Can Pigem. El tram final de la caminada creuarà Can
Campolier, una masia que data del segle XVIII i que actualment és un punt neuràlgic
pels afeccionats al ciclisme.

Punt d’interès a la ruta: