Tími  5 klukkustundir 38 mínútur

4,4
8,8

Skoðað 17sinnum, niðurhalað 2 sinni

nálægt Sant Vicenç dels Horts, Catalunya (España)

22é tram del GR-92 fet amb la Secció Excursionista del Coro de Sentmenat.

Tram de Sant Vicenç dels Horts a Bruguers

Temps en moviment: 3h52
Temps total: 5h38

Iniciem el recorregut al parquing del McDonald's de St Vicenç del Horts, on hi ha la indicació per agafar el GR en direcció al riu Llobregat. Seguirem paral.lels al riu durant un parell de km, per un cami semipavimentat, fins que ens tornem a endinsar cap a l'interior, on haurem de fer un tram de riera (amb bastanta vegetació en aquesta època de l'any) per travessar la via del tren per sota.

Fins ara, tot aquest tram és a peu pla, pero ara ja prenem un corriolet que ens portarà fins una urbanització, on ja comença la pujada. Al final de l'urbanitzacio, anirem seguint una pista forestal, ja deixant enrera les zones més urbanitzades del voltant del LLobregat. Anirem seguin aquesta pista, tota en ascensió fins que arribarem al Coll de la Creu de Querol.

A partir d'aquest punt, comença una baixada bastant pronunciada, gran part pavimentada, a través de camps de fruiters, fins que arribarem a St.Climent de Llobregat.

Atravessarem la població en direcció al cementiri, on tornarem a agafar una nova pista, que anirem alternant amb algun tram de corriol fins a arribar a Bruguers. S'ha de reservar forces per la última pujada que ens porta al poble, que haurem de fer un corriol molt pronunciat. A Brugués hi ha un parell de restaurants al costat de l'hermita de la Mare de Deu de Bruguers.