3,9
7,9

Skoðað 311sinnum, niðurhalað 5 sinni

nálægt Sant Joan de Caselles, Canillo (Andorra)

Sortim de la plaça del Forn (dalt del telecabina de Canillo) direcció al Fornatura. Agafem el camí a dreta fins a l'esplanada. Seguim el camí de punts grocs fins a arribar al senyal que ens indica l'inici del camí cap a Riba Escorxada (sector d'El Tarter). Seguim tot l'itinerari marcat amb punts grocs fins a sortir al camí de trineus de gossos d'hivern del sector d'El Tarter. Una vegada allà seguim el camí dels jeeps fins a Soldeu. Arribem al Camp de Golf de Soldeu (variant 1 vorejar el camp de golf) i continuem fins a la terrassa del rest. de La Cabana, Espiolets. Us recomanem fer una parada tècnica i admirar les vistes panoràmiques del camp de Golf. Baixem pel telecabina de Soldeu i prenem el camí del Gall (itinerari de natura) direcció a Canillo, aquesta ruta surt per sota del pont de Soldeu. Seguim el camí passant pel sector d'El Tarter fins a Canillo. La ruta acaba a la plaça del telecabina de Canillo.