Hnit 72

0,2
0,4

Skoðað 40sinnum, niðurhalað 0 sinni

nálægt Kadikalesi, Muğla (Türkiye)

Kadıkalesi

Kadıkalesi bisiklet tutkunları için harika bir parkur içeren ve Turgutreis‘ten sadece 4 km. uzaklıkta turistik beldelerden biridir. Eski bir Leleg şehridir. Hellenistik dönemde yapılan ve Osmanlı İmparatorluğu döneminde bir kadı tarafından kullanılan tarihi kale, "Kadıkalesi" olarak beldeye adını vermiştir. Tepenin hemen karşısında Roma döneminden kalma bir kilise de tüm canlılığıyla tarihi yapısını korumayı başarmıştır. Kilise yönünde yörenin sembolü olan yine tarihi bir su sarnıcı bulunmaktadır. Eski ve antik dönemlerden kalma çeşme ise hala kullanılmaktadır. Kadıkalesi hem tarihi özelliği hem de yeşili, sakin plajları tercih edenlerin seçimi olan şirin bir beldedir.

2 comments

• mynd af ibonur

ibonur 26.6.2019

I have followed this trail  View more

OTELİN ARAZİSİNDE ARKADAN ULAŞABİLİRSİNİZ ORMANCILAR SİTESİ

• mynd af ALPS

ALPS 26.6.2019

I have followed this trail  View more

harabe belli bir tabale malesef yok unutturuluyor