Moving time  2 klukkustundir 25 mínútur

3,1
6,2

Skoðað 535sinnum, niðurhalað 31 sinni

nálægt la Conreria, Catalunya (España)

Variada volta a la Conreria. Passant per 3 fonts, la del Ferro, la de la Teula i la d'en Gurri, podent-nos fins i tot desviar a visitar la font del Ca. Passem també pel dolmen i el poblat ibèric de Castellruf a Santa Maria de Martorelles (que fa l'efecte que encara té molt per desenterrar i descobrir).
De tornada passem pel turó d'en Galceran, amb 484m el cim més alt de Tiana (Maresme). Amb un vèrtex geodèsic i inclòs en el repte dels 100 cims de la feec.
Sortim de la casa de colònies de la Conreria i ens dirigim al nord pel GR92 i en poc temps ens desviem cap a Mas Corts. Des de Mas Corts, amunt pel carrer Montblanc arribem al bosc d'en Mates. Allà ja ens desviem puja que pujaràs cap les fonts i Castellruf. Des de Castellruf (1h i 15' aprox.) encara tenim temps per baixar ben dret per anar a buscar la pista que després ens durà a la font d'en Gurri i el turó d'en Galceran amb una torre de vigia; gran mirador del Vallès, Maresme, Barcelonès i el Mar Mediterrani. Des d'allà tot baixada per pista i alguna drecera per camí fins a Can Katxot, el Cau i la casa de colònies des d'on hem començat.
Compte, no hi ha bona visibilitat i els cotxes van molt ràpid. Creuem ràpid cap a les escales del restaurant el Cau.
Tant és si a la dreta o a l'esquerra, són uns 200 metres. Tot i així si anem pel camí, caminem 5 minuts més avall cap a Tiana (no inclòs en el track) i arribem al màgic cementiri dels empestats.
Camí amagat a l'esquerra que ens durà directe al restaurant Mas Corts.
El camí va en paral·lel a la B-500 i és l'antic camí de Badalona a Martorelles.
Ens desviem ala dreta, pel corredor.
Al final de la urbanització, anem a mà esquerra per un camí ample.
I tirem per la pista gran, a la dreta. Cap al bosc d'en Mates.
Anem per la pista de més a l'esquerra de tot.
El caminet baixa a la Font del Ferro, seca ara.
És a la dreta. Després seguim recte per on anàvem, camí que comença a pujar.
Intersecció. A la dreta cap al dolmen i tornada cap al turó del Galzeran. A l'esquerra pujada al poblat ibèric de Castellruf; amb molt per escavar i descobrir encara.
A Santa Maria de Martorelles
Seguíem la pista però aquí ens desviem un moment per aquest caminet a la dreta.
En breu tornem a trobar la pista d'abans, a la dreta.
La cadena a l'esquerra, nosaltres a la dreta
Camí a la font d'en Gurri
Tercera font del dia. La més seca de totes. Però en un camí molt bonic i amagat.
A la pista de nou, a la dreta.
A la dreta tornem a Castellruf. Nosaltres a l'esquerra.
Pista cap al turó del Galzeran
Just al costat de la torre surt un caminet que fa baixada fins a la pista. Que seguirem avall, a l'esquerra.
Surt un caminet a la dreta.

• mynd af jspdetera

jspdetera 24.10.2018

I have followed this trail  staðfest  View more

Excursió molt interessant i molt ben explicada i documentada fotogràficament

• mynd af Marcelus_Maximus

Marcelus_Maximus 26.10.2018

Moltes gràcies Mestre! Des de Castellruf et pots apropar a Sant Miquel i queda també una ruta molt xula.

• mynd af jspdetera

jspdetera 26.10.2018

Marcelus_Maximus, vaig estar a punt de pujar-hi a sant Miquel, és a dir .. i tornaré!!😁😁

• mynd af Marcelus_Maximus

Marcelus_Maximus 26.10.2018

Doncs seria tot un goig trobar-t'hi!