Gabainta

1,3
2,6

Skoðað 1sinnum, niðurhalað 0 sinni

nálægt l'Estartit, Catalunya (España)

Avui ha estat un dia molt curiós, doncs voliem fer la volta gran de L'Estartit fins a la Cala Ferriol i tot passant per l'interior i per culpa, si dic culpa dels espàrrecs, se'ns ha passat el dia, doncs en anys que fa que ens agrada collir-ne, mai a finals de febrer i primers de març, n'havíem trobats tants i així sense buscar-los, més aviat ens cridaven !!!
Em començat la ruta en el punt de la pista que va de l'Eslaca a l'Estartit que conflueix amb la GR-92, a la zona que en diuen Els Perers, i d'aquí hem anat al camí que va cap a la Costa SL-C-20 (camí del golf de la Morisca), fins arribar a Cala Ferriol, que tot seguit i enfilant-nos pel penya-segats, hem arribat fins al magnífic paratge de la Foradada, tot arribant a Cap Castell i a partir d'aquí és quan hem decidit tornar perquè l'hora se'n ha passat, i el cistell que dúiem ple i fins a vessar.
Ja us he comentat que l'hem retallat, i aquest cop massa no hem caminat, però satisfets d'una bona collita d'espàrrecs hem tornat.
Be dons no ens queda altre remei que tornar-hi un altre dia per fer tot el traçat que ens havíem plantejat.
Res més que comentar-vos que la ruta no té cap mena de dificultat i les vistes que gaudireu són d'allo més reconfortants.

Indicacions

Vistes a Cala Ferriol

Bosc abans d'arribar a Cala Ferriol

Cala Ferriol

Vista de lluny de la Foradada

La Foradada

mynd

Des del cim de la Foradada

Alfa i Omega a la Foradada

Reprenem el Camí pedregós del Golf de la Morisca

mynd

Trencant que hem agafat per retallar camí.