DACAMA

3,5
7,0

Skoðað 639sinnum, niðurhalað 34 sinni

nálægt Vehinat de Lliors, Catalunya (España)

Bona ruta per qui l'hi agradi grimpar. Ruta feta el dissabte 17 de juny de 2017.

Comencem la ruta a l'aparcament de les ferreres, travessem la carretera i veurem el corriol que enfila pel mig d'una fageda. Passarem pel pla de lligamoltons on gaudirem d'unes primeres vistes molt macas. Després passarem pel coll Sa-siureda on trobarem la una bifurcació dels corriols, seguirem el de la dreta on un tros més amunt ja començarem a enfilar amb una pendent més forta. Travessarem un pas molt estret amb l'ajuda d'una cadena, on la gent en vertigen és un lloc que ho passarà malament.

Continuarem pujant fins a un petit cim on també gaudirem de molt bones vistes, farem un petit descens pel coll de Castellets i arribem als esglaons de Castallets. Ara toca grimpar i grimpar seguint les marcas grogues fins arribar al cim de les Agudes. Bona grimpada, divertida com perillosa, s'ha de buscar bé la pujada i com nosaltres que portàvem gossos i sabien d'anar pujant .

Un cop al cim toca baixar per l'altre costat però ja per un corriol més fàcil, primer baixar per un pendent moderat després pujar un tros i tornar a baixar lentament mentre et vas apropant al turó de l'home i el tram final de pujada fins al cim del turó de l`home.
Després de gaudir de les vistes, baixarem fins al coll de Sesbasses i continuarem baixant pel corriol amb fort pendent i sense ombres. Anirem baixant i passarem per les ombres d'una fageda i quant en sortim trobarem un corriol poc visible a la dreta, que seguirem baixant més suaument on a trosset s'ha d'anar intuint fins a arribar a una pista.
Seguirem aquesta pista, sempre seguint la més fressada fins a arribar a la carretera asfaltada, la travessarem i seguirem pel mig de la fageda sense camí per no passar per la carretera i ja arribarem al cotxe i final de la ruta.

• mynd af Hardrockwalk

Hardrockwalk 3.12.2018

Ruta molt bonica, una mica exigent i amb vistes impressionants. És recomanable anar acompanyat, ja que a la zona de la grimpada hi ha un parell de zones compromeses. Abstenir-se persones amb vertigen.

• mynd af DACAMA

DACAMA 3.12.2018

Moltes gràcies Hardrockwalk pel teu comentari i valoració.