dvdjc.023

2,1
4,2

Skoðað 5257sinnum, niðurhalað 247 sinni

nálægt el Pont de Vilomara, Catalunya (España)

Caminada per les tines de la vall del Flequer – Aparcament - Tines del Bleda – Barraca de vinya – Tines del Tosques – Dipòsit de vinya – Tines de l’Escudelleta – Riera del Flequer – Tines del Ricardo – Tines del camí del Flequer – Mas Flequer – Ermita de Sant Pere – Oristrell - Aparcament
Tines del Bleda
Mas Flequer
Ermita de Sant Pere

• Els Esgarriats 19.1.2015

La ruta en sí no ens ha agradat gaire perquè bastant tros transcorre per pista. Només hi ha un trosset de corriol. Però veure les tines és molt curiós i interessant, ens ha agradat. Ideal per fer una matinal. Arribant a la casa Flequer es passa per una pista ampla que posa propietat privada i hi ha una barrera (quan et trobes l'encreuament és a la dreta, atravessant la barrera), també es podria seguir per l'esquerra i aleshores es tallaria camí, fent menys Km i més pujada de cop però aleshores no es passaria pel Mas.
    Hem tardat 2h i 25min.

• mynd af Shastand

Shastand 20.1.2018

Actualment es pot pujar a veure la casa Flequer, però té una tanca al voltant, motiu pel que per a continuar la ruta s'ha de tornar a la cruïlla de camins i prendre el camí de l'esquerra que més endavant enllaça amb la ruta que en teoria hauríem d'haver seguit pel Mas.

Ruta senzilla on pots conèixer com s'elaborava el vi a la zona.

• mynd af atorri

atorri 16.6.2018

I have followed this trail  staðfest  View more

És una ruta molt maca.

• mynd af RAMON DE PERELLOS

RAMON DE PERELLOS 9.12.2018

I have followed this trail  staðfest  View more

Ruta fàcil, majotariament per pista. Interessant pels grups de Tines, la major part restaurades