Gabainta

2,0
3,9

Skoðað 1sinnum, niðurhalað 0 sinni

nálægt l'Estartit, Catalunya (España)

La nostra intenció d'avui era d'arribar-nos fins a Cala Padrosa, però quan hem arribat a l'Estartit ens hem trobat amb una forta Tramuntana i un onatge molt potent.
Les ganes poden més i hem començat la ruta des del port, hem anat fins Cap de la Barra i hem reculat per pujar la urbanització per veure les vistes des dalt del mirador, aquí és quan hem notat de veritat que la Tramuntana venia molt forta, hem continuat fins a la Cala La Calella i els esquitxos de l'onatge juntament amb la tramuntana ens ha deixat ben molls, així que hem decidit retallar i anar per l'interior fins arribar a l'alçada de port del Falaguer, tot retallant camins i anar de tornada.
Després d'un parell de pistes, hem trobat la carretera i hem decidit passar pels boscos de sobre l'Estartit, per cert, amb unes vistes molt maques de tota la platja i la plana de l'Empordà, i tot baixant fins arribar a la plaça del poble, que ens hem trobat amb la celebració de la festa de Sant Antoni que estaven fent la curiosa cerimònia de benedicció dels animals.