5,2

Skoðað 4sinnum, niðurhalað 1 sinni

nálægt Joanetes, Catalunya (España)

Itinerari circular tot començant per l'església de Sant Romà a Joanetes, pugem pel marcat camí que du als ganxos vells i els nous per pujar al Puigsacalm. Jo volia anar pels ganxos vells, però em trobo un parapentista camí dels ganxos nous i decideixo que em farà gràcia veure'l volar així que pugem junts fins al Puig Cornelis. Ells es llença i jo continuo camí fins els Puigsacalm. Després del cim un bosc de fades em porta a uns prats on giro capa sud per buscar les cadenes de baixada al Coll de Bracons. Des d'aquest m'endinso al bosc i paso pel Puig de la Pastera, el Pla de la Grevolosa i continuo tota l'estona més o menys cap a Est fins a trobar l'ermita de Sant Miquel de Falgars. Val a dir que seguir aquest tram fins a l'ermita és un joc tipus "gymcana" per no perdre el camí. Un cop arribat a l¡ermita comença el lent i llarg descens fins a Joanetes. En aquest sentit he de reconèixer que jo no vaig trobar el camí recte que passa per la riera de Joanetes i vaig fer volta per la carretera, aquí he marcat més o menys per on hauria de passar, que és entre diversos masos. Així, el 20 km resultants són de la volta, si no haurien de soertir uns 18 km.