0,8
1,5

Skoðað 76sinnum, niðurhalað 2 sinni

nálægt l'Arboçar De Baix, Catalunya (España)

sortim de la cruilla de la crta de Sant pere Molanta a l'Olivella entrda finca Can Marc
seguim per la pista fins cruilla i despres de font fins portes finca Can Marc
alla tobem a l'esquerra uns pals indicadors de camins, anem esquerra de pujada
per pista ampla de terra pedregosa i ens desviem un moment a dreta fins Forn Calç
es el den Mario molt caracteristic per la seva restauracio amb botelles de vidre
i una mena d'explicacions de tipus religios com si fos una mena de temple de cult
seguim per la pista on veiem indicacions de Penya del Papiol 1 km
i arribem despres de fer un petit gir a l'esquerra cap el pilo de ciment que el presideix
tambe hi ha un petit retol explicatiu i amb el nou del cim de la Penya Papiol
despres anem i tornem per cami caraner de l'esquerra fins el gran mirador
de la Cantera de cal Saldonar impresionant per la seva rectitut de pareds i grandesa
despres continuem el cami de front per on hem arribat i fem volta a dreta
per baixar per corriol estret i relliscos de pedreta solta fins una cruilla de camins
anem a dreta i de nou a dreta a la seguent cruilla ja ara per pista ampla
que ens portara de nou a la primera cruilla de la finca de Can Marc pel altre costat
i ja nomes tenim que desfer el darrer tram fins l'entrada de la pista des de la crta