Niðurhal

23. nóvember 2022

Tekið upp

nóvember 2022

Leita eftir svæði sem leið liggur um

Finndu leiðir sem liggja um valin svæði þín

Sækja Wikiloc Premium Uppfæra til að fjarlægja auglýsingar
Leita eftir svæði sem leið liggur um Leita eftir svæði sem leið liggur um
Vertu fyrst/ur til að klappa
Deila

Skoðað 23sinnum, niðurhalað 0 sinni

nálægt Tivissa, Catalunya (España)

Circular per la zona sud de Tivissa, utilitzant algun tram del camí dels Arriers. La idea ha estat realitzar una caminada tranquil·la per aquesta zona de Tivissa on destaquen les connexions entre masos.

L'accés en cotxe es fa per la pista asfaltada de Gavadà, que s'abandona al trobar la cruïlla del Mas Rabassó que també esta asfaltada fins aquest mas. Aquí tindríem l'opció d'aparcar el cotxe a la vora del camí proper a aquest mas, i accedir a la ruta caminant els 300 i escaig metres que hi manquen per a l'enllaç. Nosaltres hem preferit aparcar a la Plana de Lllorell, just on es creua la pista de terra de Lllorell amb els camí dels Arriers. Cal un cotxe alt per a circular per aquest tram de pista de terra.

Hem sortit pel camí dels Arriers amunt seguint la pista que accedeix al barranc de Frides. Continuem pista amunt fins arribar a la masia de Frides. Més endavant, en una cruïlla, continuem a la dreta pel camí principal passant per davant del mas de Peret de Déu. Continuem per la pista que torna a enllaçar amb el camí dels Arriers per la pista de Mescales. En una cruïlla on trobem un pal indicador, seguim a la dreta per una pista d'accés a una torre elèctrica. Després de la torre, ens endinsem en el bosc de davant, i anem seguin un corriol que ens permetrà enllaçar amb un tram bastant net del sender cadastral de les Guinarderes. El seguim fins al barranc del mateix nom, visitem dues de les antigues Guinarderes, i ja enllacem amb els sender cadastral de Guitarres. Aquest no està tant fressat, i costa una mica seguir-lo en algun tram. Per aquest motiu, la qualificació de la dificultat de la ruta és moderada. Finalment el sender enllaça amb una pista que ens permetrà connectar amb la principal de Lllorell, i per aquesta última retornar al cotxe.