Moving time  2 klukkustundir 45 mínútur

Tími  3 klukkustundir 25 mínútur

Hnit 2094

Uploaded 29. mars 2019

Recorded mars 2019

  • Rating

     
  • Information

     
  • Easy to follow

     
  • Scenery

     
-
-
209 m
-21 m
0
3,1
6,1
12,24 km

Skoðað 2523sinnum, niðurhalað 103 sinni

nálægt Calella, Catalunya (España)

Puig de Popa - St. Pol - Les Torretes - Far de Calella

CAT:

Interessant recorregut circular per anar a visitar alguns dels llocs mes emblemàtics de les rodalies de Calella. La ruta va de Calella a Sant Pol de Mar per la muntanya, passant per Puig de Popa, i torna a Calella per la costa, passant per les Torretes i pel Far de Calella.
Sortim de la població agafant el camí vora la riera de Calella i una vegada arribem al Ranxo Bonanza de l'Hipica Calella ens desviem a l'esquerra pel torrent de la Font del Catx, el sender puja fortament en direcció al Puig de Popa des d'on divisarem d'unes espectaculars vistes de Calella i de tota la costa. Agafarem una pista de baixada que ja no deixarem fins arribar a Sant Pol de Mar, busquem el pont per passar la N-II i a l'altra banda anem a parar justament davant de l'ermita de Sant Pau, desprès de visitar-la baixem per les escaletes a la Platja del Morer i seguidament a la Platja de la Roca Grossa, passarem pel pont de fusta en direcció a les Torretes i seguidament passarem pel Far de Calella, desprès pujarem al Turo del Capaspre i anirem a fer la volta per Valldenguli per tornar a Calella i donar el recorregut per acabat.

ESP:

Interesante recorrido circular para ir a visitar algunos de los lugares mas emblemáticos de las cercanías de Calella. La ruta va de Calella a Sant Pol de Mar por la montaña, pasando por el Puig de Popa, y vuelve a Calella por la costa, pasando por las Torretas y por Faro de Calella.
Salimos de la población tomando el camino cerca de la riera de Calella y una vez llegamos al Rancho Bonanza de la Hipica Calella nos desviamos a la izquierda por el torrente de la Font del Catx, el sendero sube fuertemente en dirección al Puig de Popa desde donde divisaremos de unas espectaculares vistas de Calella y de toda la costa. Cogeremos una pista de bajada que ya no dejaremos hasta llegar a Sant Pol de Mar, buscamos el puente para pasar la N-II y al otro lado vamos a parar justamente delante de la ermita de Sant Pau, después de visitarla bajamos por las escalerillas a la Playa del Morer y seguidamente a la Playa de la Roca Grossa, pasaremos por el puente de madera en dirección a las Torretas y seguidamente pasaremos por el Faro de Calella, después subiremos al Turo del Capaspre y vamos a dar la vuelta por Valldenguli para volver a Calella y dar el recorrido por terminado.

View more external

Á

Riera de Calella

Fjallskarð

Els Escorts

Toppur

Puig de Popa

Gatnamót

Cruïlla

Brú

Pont N-II

Helgur staður

Ermita de Sant Pau

Varða

Roca Grossa

Fornleifasvæði

Les Torretes

Minnisvarði

Far de Calella

3 comments

  • mynd af Oscar Upegui

    Oscar Upegui 3.4.2019

    Una ruta bien interesante, acompañada de un buen registro fotográfico, que servirá para muchos para que se animen a realizar el mismo trazado, gracias Josep por compartir el trazado.

  • mynd af Josep Mª Dalmau

    Josep Mª Dalmau 3.4.2019

    Muy agradecido Oscar por el comentario y la valoración de la ruta.

  • cabra5 18.8.2019

    I have followed this trail  staðfest  View more

    perfecto para hacer una mañana.

You can or this trail