Ambotes

1,1
2,1

Skoðað 933sinnum, niðurhalað 22 sinni

nálægt Jorba, Catalunya (España)

La nostra intenció era refer una ruta que ens va semblar molt interessant del company de Wikiloc Jaume Enrich, Obagues de Clariana.

I tot va començar de la millor manera possible, arribant a Clariana (per cert, quan ets dalt del coll i comences a baixar, entens el perquè del seu nom) just el dia de la Festa del Tió (sí, això que acaben de descobrir els americans i que els hi fa tanta gràcia).

I al final vàrem acabar fent el que la iaia Trini en diu “una de Garibadi”.

Encara que feia uns dies que no plovia (i, per suposat, la previsió era que no anava a ploure), la riera anava prou plena i, sobre tot, amb molt de fang.

Vàrem anar seguint el camí “d’aquella manera”, vàrem arribar a la Resclosa de Turiga, vàrem resseguir racons d’una gran bellesa a la rasa de la Socarrada ... fins que vàrem arribar a un punt d’on vàrem sortir com vàrem poder (Diana amb aigua fins els genolls i Pep amb un canell luxat...). Anar per la muntanya té aquestes coses!

Encara que faltava poc per sortir de la rasa d’acord amb la ruta que seguíem, veient el que venia per davant, vàrem decidir sortir cap amunt per on ens va semblar més viable i fer camí de tornada.

Malgrat les incidències, el paratge ens ha semblat magnífic. Hi tornarem!

De fet, canviats, vàrem aprofitar per visitar el castell de Clariana.

I de tornada, vàrem gaudir d’allò més amb les vistes des d’Argençola i les visites a la Torre de Contrast i a Sant Pere de les Roques. Rien ne vas plus.