avipep

3,2
6,4

Skoðað 801sinnum, niðurhalað 34 sinni

nálægt Samalús, Catalunya (España)

(15-03-2015) Sortim des del capdemunt de la urbanització de can Poi del Bosc de la Garriga (un cop acabat el carrer asfaltat encara pugem amb el cotxe uns 350 metres de pista de terra)

Comencem a caminar pista amunt només uns 25 metres i agafem el camí a mà esquerra, per la pista que deixem és per on tornarem. El camí puja força dret, molt fresat i amb alguna marca verda.

Passem pel costat d'una torre d'alta tensió i sortim a una pista on deixem les marques verdes que van cap a la dreta, ja que nosaltres ens anem cap a l'esquerra, sense marques.

Aquesta pista que més endavant es transforma en camí, passa per les ruïnes de can Rupit, per la font de Rupit i torna a transformar-se en pista. Passem per la font Farreres i sortim a la pista que ve de la Garriga.

Seguim aquesta pista cap a la dreta i en un moment arribem a l'ermita de Sant Cristòfol de Monteugues, seguim per la pista de la cadena, passem per can Valls, per l'alzina de can Valls i seguim pujant fins al coll de la Batalla.

Des d'aquest coll, anem i tornem fins al cim de la Roca Centella, són uns 30'. Ja de tornada al coll creuem la pista i seguim pel sender que tenim al davant, que puja una mica fins a una caseta de l'A.D.F.

Aqui el camí ja comença a baixar, travessem la pista i seguim pel sender que surt més avall una altra vegada a aquesta pista, molt a prop del coll de Carpis.

Seguim pista avall, passem per can Prades (en ruïnes), una mica més avall pasem una cadena, una torre d'alta tensió i pista avall fins al cotxe.

Érem la iaia Montse i l'avi Pep.
Total temps caminant 3h 28m

• mynd af anetoide

anetoide 17.8.2017

Hicimos esta ruta este martes 15 de Agosto 2017. Ruta muy bonita, aunque ahora con el calor es durillo. Llevar mucha agua.

• mynd af avipep

avipep 18.8.2017

Tienes toda la razón anetoide, no és una ruta para hacerla estos dias tan calurosos.

• jmp23 3.10.2018

Preciosa ruta i aprop de casa. El track es perfecte. Com a comentari dir que la font de Rupit está tapada per les vardisses . Es por fer a un pas tranquil amb 3 hores 30 min.

• mynd af avipep

avipep 3.10.2018

Moltes gràcies jmp23 pel teu comentari, la valoració de la ruta i la informació de l'estat de la font de Rupit.