Tími  4 klukkustundir 21 mínútur

2,1
4,3

Skoðað 9369sinnum, niðurhalað 530 sinni

nálægt Queralbs, Catalunya (España)

Ruta segura per a gossos
Ruta segura para perros

Espectacular senzilla i Bonica ruta circular a la vall de Núria.
Es tracta d'una ruta circular amb res més que 6 pics de més de 2700 m d'altura, a causa de el mal temps ens vam saltar el Torreneules petit és per aquest motiu que a la hora que no surt hauríem de sumar al voltant de 45 minuts o 1 h més .
També vam prendre la decisió de pujar amb telecabina des de l'estació de Núria fins al Alberg del pic de l'Àliga, no era la nostra intenció, però al dir-nos que també podien pujar gossos ens encant la idea de proporcionar una nova experiència a la gosseta. Si no agafa el telecabina s'haurà de sumar uns 35 minuts entre pujada i baixada.
La nostra Ruta comença al Alberg del Pic de l'Aguila triem pujar primer per l'esquerra direcció el pic de l'Àliga, Pic de la Pala, El fontNergra per coronar el Coma del Clot o Gran Torreneules,
per després baixar al coll del Torreneules fer el Torreneules petit baixar una altra vegada al coll de Torreneules per tornar pel torrent del Fontnegra sense oblidar de coronar el pic Ras.
Ruta senzilla bonica, però no hem d'oblidar que tenim 700 € de desnivell i si parts des de l'estacion seran uns gairebé 900 m res desestimables.
L'aigua no abunda pel que serà millor portar
Español
Espectacular sencilla y Bonita ruta circular en el valle de Nuria.
Se trata de una ruta circular con nada mas que 6 picos de mas de 2700 m de altura , debido a el mal tiempo nos saltamos el Torreneules petit es por este motivo que al tiempo que no sale deberíamos de sumar alrededor de 45 minutos 1 h mas .
También tomamos la decisión de subir con telecabina desde la estación de Nuria hasta el Alberge del pic de l’Aliga , no era nuestra intención, pero al decirnos que también podían subir perros nos encanto la idea de proporcionar una nueva experiencia a la perrita . Si no se coge el telecabina se tendrá que sumar unos 35 min entre subida y bajada .
Nuestra Ruta empieza en el Alberge del Pic del Aguila elegimos subir primero por la izquierda dirección el pic de l’Aliga , Pic de la Pala , El fontNergra para coronar el Coma del Clot o Gran Torreneules, para luego bajar al coll del Torreneules hacer el Torreneules petit bajar otra vez al coll de torreneules para regresar por el torrent del Fontnegra sin olvidar de coronar el pic Ras .
Ruta sencilla bonita, pero no tenemos que olvidar que tenemos 700 € de desnivel y si partes desde la estacion seran unos casi 900 m nada desestimables.
El agua no abunda por lo que será mejor traerla

2562 M Coll de Torreneules i pujada cap al torreneules petit
2663 M Collet de Fontnegra
2739 M Cim de la Coma Del Clot
Inici del cami cal agafar per esquerra fins aqui es pot pujar amb telecabina o a peu 20 min
Camí Dels Enginyers
Muro. Tapia
Pic de L'Àliga
Pic de la Pala
Puig de Fontnegra
Telecabina es pot pujar amb el gos
Torrent de Fontnegra

• mynd af mafias2

mafias2 25.3.2019

I have followed this trail  staðfest  View more

Hola Aseguratuaventura Xavi Escriba,

Ruta molt maca en un entorn espectacular.
    Nosaltres la vem fer a la inversa, començant desde el santuari i afegint el Torreneules.
    Moltes gràcies per compartir la ruta.

Salut i muntanya!!!

• mynd af Aseguratuaventura Xavi Escriba

Aseguratuaventura Xavi Escriba 25.3.2019

Hola mafias2 Moltes gracies per comentar estem molt contents que os agradi

• mynd af romeromanoli

romeromanoli 30.3.2019

Desde l’albert del pic de l’aliga ens han dit que no era recomanable fer el cami dels ingeniers ara. Hem de portar sabata per neu?

• mynd af Aseguratuaventura Xavi Escriba

Aseguratuaventura Xavi Escriba 30.3.2019

hola romeromanoli gracies per comentar, ara no se com esta ara , pero aquesta ruta no es la dels ingeniers , crec que la ruta dels ingeniers passa mes avall