• mynd af Ruta dos muíños da Rigueira

1,2
2,5

Skoðað 346sinnum, niðurhalað 5 sinni

nálægt Xove, Galicia (España)

Pequena ruta que nos leva augas arriba pola beira do Rigueira, a través dunha senda fluvial onde poderemos gozar tranquilamente dunha paisaxe rural con bosques de ribeira e prados, nos que destacan ameneiros de gran porte, pequenas aldeas e máis de media ducia de muíños tradicionais.
Remta a ruta moi preto da igrexa da Rigueira, onde se celebra a concorrida romaría de Santo Antonio e que ten unha acolledora área de lecer.
O río da Rigueira foi suficiente para mover varios muíños que noutros tempos moían o cereal para obter a fariña coa que facer o pan, algúns deles restaurados. Os muíños foron puntos de encontro da veciñanza e arredor deles xurdiu un rico conxunto de manifestacións culturais e etnográficas que debemos conservar.
********************************************************************************************
Pequeña ruta que nos lleva aguas arriba por la orilla del Rigueira, a través de una senda fluvial donde podremos disfrutar tranquilamente de un paisaje rural con bosques de ribera y prados, en los que destacan alisos de gran porte, pequeñas aldeas y más de media docena de molinos tradicionales.
Termina la ruta muy cerca de la iglesia de A Rigueira, donde se celebra la concurrida romería de San Antonio y que tiene una acogedora área de ocio.
El río Rigueira fue suficiente para mover varios molinos que en otros tiempos molían el cereal para obtener la harina con la que hacer el pan, algunos de ellos restaurados. Los molinos fueron puntos de encuentro de los vecinos y alrededor de ellos surgió un rico conjunto de manifestaciones culturales y etnográficas que debemos conservar.
Small route that takes us upstream along the banks of the Rigueira river, through a river path where we can enjoy a quiet rural landscape with riverside forests and meadows, in which stand out large alders, small villages and more than half a dozen traditional mills.
It ends the route very close to the church of A Rigueira, where the busy pilgrimage of San Antonio is celebrated and has a cosy leisure area.
The Rigueira river was enough to move several mills that in the past milled the cereal to obtain flour to make bread, some of them restored. The mills were meeting points of the neighbours and around them a rich set of cultural and ethnographic manifestations that we must preserve.