mgrana1969

-3 m
7,0

Skoðað 111sinnum, niðurhalað 3 sinni

nálægt Sant Antoni de Calonge, Catalunya (España)

Camí de Ronda sortint de Sant Antoni de Calonge fins a Begur per la GR92.
Fem punt de sortida a Sant Antoni de Calonge I anem pel passeig fins arribar a Palamós un cop allà seguim per la platja del Castell, Jardins de Cap Roig, Llafranch, un cop a Llafranch seguim pel Far de Sant Sebastià (Un punt molt bonic) i en aquest punt seguim cap a Tamariu (Aquest tram de la GR92 no es tan bo i té un punt de dificultat per alguns punts i no está ben senyalitzat) es un tram no tan fàcil però arribar a Tamariu i gaudir del encant del poble su val. Un cop a Tamariu es fer camí fins a Begur. Un camí fàcil de pujada constant. Si teniu força un cop a Begur visiteu l’esglesia i el Castell.
Ruta fàcil amb molts punts de fugida i on podeu gaudir de paratges molt bonics, boniques cales i platges, pobles amb encant, múltiples llocs on fer paredes o menjar i molts punts de fugida.
Ruta molt bonica i apte per tothom.