xibiloc

1,8
3,6

Skoðað 54sinnum, niðurhalað 2 sinni

nálægt Sant Esteve de Llémena, Catalunya (España)

Ruta pel poble de Sant Esteve de Llémena (Sant Aniol de Finestres), començant prop de l'Ajuntament i fent una volta en forma de vuit. La primera part de la ruta segueix la Riera de Llémena, creuant-la mitjançant una passera adequadament col·locada, i fent una volta pel Veïnat de l'Església, passant per sobre del Pont vell de l'Església de Sant Esteve, pel Raval, pel Colobret, i per la mateixa església de Sant Esteve. La segona part de la ruta es dirigeix més al nord, seguint encara la Riera de Llémena, i fa un petit tram de carretera (menys de 50 metres) fins que l'abandona per entrar als Camps de la Planta, creuant després altre cop la riera mitjançant una altra passera, passant per davant del Molí, i tornant a creuar la riera pel Pont del Molí, enganxant de nou el camí que porta al punt inicial de la ruta.

Es tracta d'una ruta molt senzilla, amb molt poc desnivell i cap complicació tècnica, que permet fer una passejada per aquest bonic poble tot refugiant-se a l'ombra que proporcionen els arbres que es nodreixen de la Riera de Llémena.