2,9
5,8

Skoðað 6sinnum, niðurhalað 0 sinni

nálægt Matadepera, Catalunya (España)

Caminada per la Serra de l’Obac, a la banda occidental del Parc de Sant Llorenç del Munt. Anirem per camins solitaris i menys transitats que els del sector Montcau-La Mola. A mesura que anem assolint les cotes més altes el paisatge s'anirà repetint; però destaca la vista completa de l'espectacular cara nord-oriental del massís de Montserrat, des de les Tisores i Monestir fins a la Foradada de la Cadireta.
Aquesta ruta es part de la ruta: SANT LLORENÇ DEL MUNT: LA ROCA SALVATGE, EL PALLER DE TOT L’ANY, LA POLA, ELS CASTELLOTS DE TANCA I CASTELLSAPERA, DES DE LA BARATA. Del gran Laiet.
Com que ell l’explica molt bé no cal repetir-se sobre tot quan no es pot millorar. Jo l’he fet però en sentit contrari ja que així he deixat el punt més alt, el Castellsapera per el final.
No hi ha gran dificultat tot i que en alguns llocs cal grimpar una mica i en d’altres s’ha d’anar en compte al passar per terreny pedregós. Nosaltres no hem tingut sort amb el temps per núvols que ens tapaven Montserrat i els pirineus: En total 11 km, uns 450 metres de desnivell, que hem fet en 4 hores i mitja sense pressa.