Tími  8 klukkustundir 7 mínútur

4,5
9,0

Skoðað 656sinnum, niðurhalað 11 sinni

nálægt Sales de Llierca, Catalunya (España)

Versió més curta de la XXXVIII EMBARDISSADA organitzada pel Centre Excursionista d'Olot el passat 19 d'abril de 2015 i que tenim penjada en aquesta data.
El que hem fet és reconstruir la mateixa ruta però escurçant la part de Tortellà a Sales de Llierca: Deixem un vehicle a la Pedrera del Comú de Tortellà i amb l'altre anem a començar la ruta a Can Tomet de Sales de Llierca. Amb això ens evitem la part més ingrata de pista i asfalt, però no la part més dura del recorregut.
Can Tomet - Creu d'en Servosa - Escaler de Can Bosch - Collet de Can Bosch - Font de la Clau - El Borró- Collet de Santa Maria - Sant Miquel de Monteia - La Calma - Coll de Jou - Sant Grau d'Entreperes - Camí dels Valencians - Font Espanyola - Les Tres Creus - Pedrera de Tortellà.
Temps efectiu: 6h 40'.
Cal tenir en compte que hem fet el recorregut amb un nen de 7 anys, això sí,molt acostumat a caminar.