Niðurhal

Styrkleiki

Miðlungs

niður á móti

• mynd af Sant Miquel de Solterra des d'Osor 13-06-15 (100cims)

Tími

7 klukkustundir 12 mínútur

Hnit

15. júní 2015

júní 2015

Skoðað 150sinnum, niðurhalað 1 sinni

nálægt Osor, Catalunya (España)

Sortida que transcorre majoritariament per pista. Tot i això podria dir que es una pista molt maca, no es fa pesada i pots mantenir un ritme agil a l'hora que pots anar xerrant amb els companys de ruta.

Vistes magnifiques des del cim, amb les famoses formigues.

Qualifico el track de moderat donat que hi han nombrosos punts de trobament de pistes pero molta part del recorregut es el GR-83 i, per tant, està ben senyalitzat.
Toppur

la Riba d'Amunt

• mynd af Montse Segalés

Montse Segalés 29. maí 2021

I have followed this trail  staðfest  View more

Molt bona ruta Lluís!! La pista no es fa gens pesada, molt agradable de fer i amb força ombra, ideal per fer a bon ritme. La part del final que passa pel mig del bosc sembla que no s'utilitzi massa. Gràcies per compartir-la!. Salut i ens veiem a la muntanya!!!