Tími  5 klukkustundir 32 mínútur

3,5
7,0

Skoðað 62sinnum, niðurhalað 3 sinni

nálægt Calella, Catalunya (España)

La ruta d'avui comença i acaba al preciós indret del Sot de Golinons. Des de la N-II a Sant Pol de Mar hem d'agafar el carrer dels Herois de la Fragata Numància fins al final i un cop passat per damunt de l'autopista seguir pel camí de Golinons vall amunt. L'espai per aparcar a Golinons és molt reduït, nosaltres l'hem deixat ben arrambat al camí que s'enfila a Cal Sidru. Recomanem aparcar al carrer dels Herois i fer la vall a peu, que no és gaire llarga i us encisarà amb la seva esplèndida i exòtica plantació de palmeres i els extensos cultius de l'afamada maduixa de Sant Pol.
Des de Golinons ens enfilem cap al coll de l'Era d'en Móra i el coll Trencat. Sense creuar la carretera d'Hortsavinyà seguirem cap a la riera de Sant Andreu i arribarem dalt del coll dels Tres Termes. Anirem carena enllà i des de la Barraca del Collet farem un curt puja i baixa al turó de Cal Caletre, on trobarem dos miradors de fusta. Pel camí de Terres Negres baixarem a les ruïnes de cal Caletre i després de travessar el torrent de sant Andreu (el mateix nom que el de l'altre vessant) ens enfilarem pel camí de la Ninfa del Bagueny de Can Carreres. Arribarem, ara per pista, al collet de Sant Andreu i a les ruïnes de l'ermita de Sant Andreu de l'Arboceda. Continuarem per la carena per fer el cim de la Punta de Garbí, també un anar i venir des del seu coll. Nosaltres no arribem a dalt perquè fa molt pocs dies que l'hem fet, però us hi podeu arribar si no hi heu estat mai, són 3 minuts. El cim de la Punta està ocupat per un immens radar d'aeronavegació. La baixada la farem per ca l'Estolt i de nou al coll de l'Era d'en Móra cap a Golinons.
Li hem posat de dificultat moderada pels molts canvis i trencalls de camins que hem seguit. Vigilant el track no tindreu cap dubte.

Hora Inici: 10:28 29 de des. 2020
Hora Fi: 16:00 29 de des. 2020
Distància recorreguda: 14,7 km (05:32)