Niðurhal

Tekið upp

nóvember 2022

Leiðsögn úti í náttúrunni

Fylgdu milljónum útisvistarleiða í snjallsímanum. Jafnvel án nettengingar!

Sækja Wikiloc Premium Uppfæra til að fjarlægja auglýsingar
Leiðsögn úti í náttúrunni Leiðsögn úti í náttúrunni
Vertu fyrst/ur til að klappa
Deila

Skoðað 12sinnum, niðurhalað 0 sinni

nálægt Sant Llorenç de Montgai, Catalunya (España)

L'itinerari circular de la ruta és molt distret perquè tè de tot, pujada, curta, però exigent, descens, grimpada i unes imatges fantastiques de l'entorn

Accés al punt d'inici: Sortida des de Lleida prendre direcció a Balaguer per la (C-12). Balaguer direcció Gerb-Sant Llorenç de Montgai-Camarasa (LV-9047), després d'haver passat Sant Llorenç de Montgai, agafar la pista del camí de la Garriga, la qual, mena a Vilanova de la Sal, els espais que hi havia al voral de la caretera per aparcar, estan obstaculitzats.

Itinerari:
L'itinerari s'inicia al tram de pista del camí de la Garriga, el qual, trobem després de deixar la LV-9047 i agafar el desviament que duu a Vva. de la Sal. L'indret on deixem el cotxe, està encerclat amb pedres de grans dimensions, col·locades per evitar l'aparcament.
Malgrat això, l'aparquem al voral, i continuem per aquesta mateixa pista, fins a trobar la bifurcació de la pista del camí de la Plana de la Garriga, la qual, seguim fins a trobar el sender que discórrer per la muntanya de Sant Salvador. Aquest sender es fàcil de seguir perquè està molt fressat, poc a poc, es va enfilant i a la part que dona accés a la Torre de Sant Salvador, caldrà fer petites grimpades i emprar les mans, res complicat, però, si que és un petit entrebanc.

Assolit l'objectiu, iniciem la davallada, aquesta és un pel feixuga perquè s'ha de fer per un sender que discórrer per una barrancada, la qual, enllaça amb el camí dels Corrals. Una vegada enllacem amb aquest camí, girem a la dreta i el seguim. Aquest camí es fàcil de seguir, quelcom pedregós, però, gens perdedor perquè tenim com a punt de referencia les Crestes del Conill, les quals, passarem sota d'elles. Aquest sender desguassa en una zona protegida, la qual, no es pot travessar, cosa que ens fa dubtar per continuar l'itinerari, però, si ens hi fixem bé, trobarem la indicació a la nostra esquerra, una vegada l'hem trobat, podem continuar sense cap problema.

Una vegada hem arribat a l'aparcament de les crestes del Conill, continuem per la pista del Camí del Planell, el qual, deixarem a l'altura de les ruïnes de la Cabana del Balaguer, passem pel costat, e, iniciem una curta i forta pujada que ens retornara a la pista del camí de Sant Salvador, i, d'allí, retorn al punt d'inici.
Bílastæði

Via ferrata

• Mynd af Via ferrata
Gatnamót

El Planell ( Zona protegida - prohibit passar)

• Mynd af El Planell ( Zona protegida - prohibit passar)
Aquì, no es pot continuar recte, sinó que s'ha de girar a l'esquerra i després a la dreta. Tampoc podem agafar la pista de la dreta perquè no ens permetra continuar, zona protegida.