Moving time  ein klukkustund 56 mínútur

2,2
4,4

Skoðað 163sinnum, niðurhalað 11 sinni

nálægt Millena, Valencia (España)

FONT DE BAIX - OM CENTENARI - CREUETA - PUNT GEODÈSIC

Ruta circular on pugem al punt geodèsic de la Serra d'Almudaina, partint des de Millena.

Arribem a Millena per la CV 710 i deixem el cotxe al costat del poliesportiu. A pocs metres està la Font de Baix, per on començarem el nostre camí, per a arribar a la plaça del poble i contemplar l'Om centenari que la corona. Continuarem pels carrers de Millena fins a agarrar un camí enquitranada que ens porta costa dalt fins al terme de Balones. A uns 3 quilòmetres de l'inici de la ruta, ens desviarem per a contemplar un monument amb la seua creu, i les belles vistes amb la Serrella de fons. Tornarem al camí per a continuar la nostra pujada fins a arribar a l'alt de la serra, i des d'allí dirigir-nos cap al punt geodèsic. Contemplarem les belles vistes d'El Comtat. Continuarem la nostra ruta per a baixar per una estreta senda fins on hem començat la ruta.