1,7
3,4

Skoðað 61sinnum, niðurhalað 2 sinni

nálægt Ambleside, England (United Kingdom)

Passejada circular tranquil.la des de l’estació de bus d’Ambleside (Black Road). Els camins són de bon caminar, aptes per totes les edats.
Caminar en direcció a la sortida del poble (Ambleside above Stock) fins just abans de passar l’aparcament principal. Trencar a la dreta pel carrer que fa pujada, Smithy Brow. Trencar cap a Kirkstone Road i de seguida veure el cartell indicatiu “Sweden Bridge Lane”. Seguir endavant entre parets de pedra i alguna tanca. En la bifurcació, agafar el camí de l’esquerra. Passareu per trossos de bosc i d’altres de prats, sempre entremig de parets de pedra seca. Al cap de 2 kms arribareu al High Sweden bridge, lloc ideal per fer una parada i menjar una mica amb el soroll d’aigua.
Travessar el pont i passar per la tanca que queda a l’esquerra. El camí va pujant amb esgraons de pedra fins passar per sobre el mur amb una escala (stile). Després només cal seguir que va baixant fins al poble i gaudir de les vistes. Un cop a baix, es passa pel Low Sweden bridge (sense tan encant com el High) i per part del campus de la Universitat de Cumbria.
mynd

Girar a la dreta abans de trobar el parking.

Agafar carretereta esquerra

High Sweden Bridge

Krossgötum

Girar esquerra, passar per aquest forat a la paret (hole in the wall)