metcoro

2,7
5,5

Skoðað 944sinnum, niðurhalað 40 sinni

nálægt Raval de la Font, Catalunya (España)

Matí d'hivern en un dia clar i sense tramuntana. A la sortida de Vilamaniscle en direcció nord seguint una pista hem deixat el cotxe a dos kilòlemtres de Vilamaniscle a l'encreuament de Mas Guanter, hem creuat la riera de Valleta i hem iniciat la pista que ens ha de portar al Puig d'Esquers, les rampes inicials són força dures però es compensa amb unes extraordinàries vistes sobre el poble de Vilamaniscle i la plana de l'Empordà. A pocs metres del Puig, en un encreuament agafem la pista en direcció nord fins a pujar un montícul de forta pendent, des dáquest punt tenim molt bones vistes de les dues vessants, una sobre la plana i l'altre sobre el mar, tot veient Colera, també tenim una fabulosa vista del Canigó nevat. Iniciem la baixa i en pocs metres girem direcció sud i en un desvio fem els últims cent metres que ens duen a l'Ermita de Sant Miquel de Colera, esglesia romànica d'una sola nau i amb absis semi-circular. Fem un petit esmorsar i iniciem el camí de tornada, decidim agafar la ruta de baixada cap a colera, un cop hem desfet els cent metres del camí de l'ermita, anem baixant per la pista fins l'encreuament, agafem direcció oest de tornada cap a Vilamaniscle, passant primer les ruines del Mas Patiràs i tornant a recòrre els últims dos kilòmetres de la ruta d'anada. El camí de tornada ens permet unes vistes espectaculars des del Mas Patiràs sobre LLança i aquesta part de la costa Brava.
En realitat faltarien 100 metres per ser al Puig d'Esquers
Puig sense nom al costat del Puig d'Esquers i d'alçada similar.
Ermita de Sant Miquel de Colera, esglèsia romànica del segle XII. En molt bon estat de conservació
Creuament, de baixa cap a Colera girem en direcció oest cap a Vilamaniscle
Mas Patiràs, una zona de vistes espectaculars
Creuament

• vcuatrec 20.5.2019

I have followed this trail  staðfest  View more

Ruta molt recomanable per fer una passejada per l'Albera. No recomanable a ple estiu per la calor.