Tími  ein klukkustund 43 mínútur

1,3
2,5

Skoðað 30sinnum, niðurhalað 2 sinni

nálægt Montesquiu, Catalunya (España)

Ruta senyalitzada pels membres del Parc del Castell de Montesquiu; us podeu baixar el track original en aquest enllaç:

Marquen l’inici de l’itinerari al Pont de les Codines, però en veure que passava per l’Àrea d’Acampada Juvenil i per l’Escola de Natura, vaig decidir no entrar-hi i anar començar des de la carretera de Sora, en una petita esplanada al voral, just a l’entrada de la pista a l’Escola de Natura.

Hi ha un senyal de prohibit aparcar davant l’hidrant contra-incendis, però amb lloc per un parell de cotxes al costat.

Començo la ruta en direcció a llevant, ben senyalitzada el primer qm i mig, doncs quan s’acaba la pista a l’alçada de la Resclosa del Carbur, el camí està mig tapat de matolls i de boixos malalts, atacats per l’eruga del boix que hi ha fet estralls; havent d’apartar les branques defoliades per passar, una polsinera blanca cau al damunt, fent-me picors als braços i als ulls, optant per cercar un pas alternatiu cap l’esplanada dels camps.

Passat el mas les Vívoles, en arribar al torrent del Prat, el track marcava per una pista amb fanal alt i també amb bardisses, decidint, per no trobar-me de nou embolicat, baixar per la pista que va del Coll de Sesfonts a la carretera de Sora, seguint-la fins arribar de nou al punt d’inici.
bílastæði

01 inici i final

02 gir a la dreta.

Sender entre boixos de la dreta.

03 Pas sobre tunel

04 Pista de la dreta

La de l'esquerra queda morta en unes feixes.

05 barraca

06 Pista de l'esquerra

El camí de la dreta baixava a la Bòbila, però ara queda tallat pel mur de la carretera.

07 Pista de l'esquerra.

Aquí el camí queda tapat pels boixos morts i cal continuar per la pista de l'esquerra, fins l'esplanada dels camps conreats.

08 Les Vívoles

Seguir la pista fins arribar a la carretera de Sora. BV-4655

09 mas Prat de les Codines

Continuar pel voral de la carretera fins el lloc d'inici