Tími  5 klukkustundir 52 mínútur

1,6
3,2

Skoðað 373sinnum, niðurhalað 5 sinni

nálægt Pollença, Baleares (España)

Ruta realitzada el 29 de Març del 2018
Caminada no prevista que vàrem fer en principi per anar a un altra camí però que una vegada engrescats vàrem seguir investigant fins a realitzar un circuit circular per antigues terres de conreu abandonades entre marjades i amb alguns racons extraordinaris pel deu aspecte màgic i misteriós i amagat enfora de qualsevol passa llevat d'algun caçador.
Recalcar que no passarem cap prohibició de pas llevat al final que sense ser prohibicions haguérem de botar dues reixes per trobar el camí de baixada ja que unes construccions han barrat el pas, encara que la meva intenció era anar a trobar el camí de baixada de sa Cuculla de Fartaritx pel pas del Ninot i en direcció a Can Cerdá (aproximadament a uns 500 metres) però una pana al gps me deixà una mica en precari ja que sols disposava del smatphone i just em va servir per acabar sa caminada.
Voreu que deix de possar waypoints per aquest motiu però si seguiu el track hi ha dues barreres i una pista encimentada que superar però l'idea és seguir en direcció al camí que vos he dit i no haver de traspassar cap propietat tancada. (aquesta part queda pendent per una propera incursió per la zona)
Tècnicament no és difícil però el començament discorre per marjades de difícil caminar, plenes de carritxeres de metre i mig i altres herbes a part d'un pas ( no conec si té nom ) que anomenaré es Pas de na Margalida en reconeixement a sa intrèpida companya que va patir les meves improvisacions en estat pur.
River

Torrentera

Entram a un camí particular d'un agroturisme però sols per anar (uns pocs metres) al llit d'una torrentera que passa al seu costat on seguirem per amunt

Creuam paret

Deixam sa torrentera per la nostra esquerra i botam per una paret seca a l'altra costat

Passam paret

Pujam Botador

Seguim per amunt per les marjades abandonades

Botador

Pas de na Margalida

Ens enfilam per l'encletxa per amunt fins un replà

Travessam paret

Pujam paret

Botam Paret

Zona un poc confusa on vaig una mica d'aquí allà però podeu anar directes al track i seguir el recorregut sense tanta zigazaga

Cami

Localitzam un camí que ve d'abaix i el seguirem

Mur de pedra

Krossgötum

Intersecció

Construcció antiga

Recuperam es cami

Portell

Petit torrentó

El tenim que creuar per aquest punt

Antiga Barraca

Te un bon estat de conservació però està enmig de molta vegetació que impedeix sigui vista amb claretat

Paret divisoria

Passam paret

Torrentera

Comellar

Hem de superar per un costat botant un tancat que té una obertura per la part inferior de la paret i continuar per amunt una vegada arribem a l'altra costat